Nieuws & Agenda

Huurders regelen nu nóg sneller hun huurzaken via MijnDomijn

Domijn lanceert uitgebreide mobiele versie voor telefoon en tablet

Woningcorporatie Domijn introduceerde medio 2014 MijnDomijn. Een beveiligd gedeelte binnen de website van Domijn, waar huurders online 24 uur per dag zelf hun huurzaken regelen. Geregistreerde woningzoekenden krijgen ook toegang tot MijnDomijn en kunnen hier hun reacties op het woningaanbod inzien. De corporatie breidt MijnDomijn vandaag uit met een mobiele versie, die ook nieuwe functionaliteiten bevat.

Meer gemak en inzicht voor huurder
MijnDomijn biedt haar huurders meer gemak en inzicht in huurzaken, op een moment wanneer het hen uitkomt. Zo plant de huurder zelf zijn of haar reparatieverzoek in, betaalt zelf de huur via IDEAL en heeft inzicht in zijn of haar woninggegevens. Ook persoonlijke gegevens past de huurder zelf eenvoudig aan. Een telefoontje is dan niet meer nodig. Via de mobiele versie krijgen huurders ook inzicht in hun correspondentie. De huurder kan documenten zoals een identiteitsbewijs of inkomensverklaring zelf uploaden. 

Meer inzicht voor woningzoekenden
Met de komst van MijnDomijn kunnen woningzoekenden precies zien op welke plek ze zijn geëindigd bij een woningloting. MijnDomijn is nu nog sneller bereikbaar voor woningzoekenden en huurders via de nieuwe mobiele versie.

Domijn blij met mobiele versie
Domijn is de eerste Twentse corporatie met deze digitale ontwikkeling. Lucas Fransen, manager Wonen bij Domijn: “Met MijnDomijn slaan we al een behoorlijke slag. We maken huurzaken gemakkelijker en inzichtelijker voor onze huurder. Komt de huurder er niet uit? Dan staat een van onze medewerkers altijd voor hem of haar klaar. Met de introductie van de mobiele versie hoeft de computer niet eerst te worden opgestart, maar kan de huurder snel inloggen. Op elk moment en op elke plek.”

 

Domijn lanceert uitgebreide mobiele versie voor telefoon en tablet

Woningcorporatie Domijn introduceerde medio 2014 MijnDomijn. Een beveiligd gedeelte binnen de website van Domijn, waar huurders online 24 uur per dag zelf hun huurzaken regelen. Geregistreerde woningzoekenden krijgen ook toegang tot MijnDomijn en kunnen hier hun reacties op het woningaanbod inzien. De corporatie breidt MijnDomijn vandaag uit met een mobiele versie, die ook nieuwe functionaliteiten bevat.

Meer gemak en inzicht voor huurder
MijnDomijn biedt haar huurders meer gemak en inzicht in huurzaken, op een moment wanneer het hen uitkomt. Zo plant de huurder zelf zijn of haar reparatieverzoek in, betaalt zelf de huur via IDEAL en heeft inzicht in zijn of haar woninggegevens. Ook persoonlijke gegevens past de huurder zelf eenvoudig aan. Een telefoontje is dan niet meer nodig. Via de mobiele versie krijgen huurders ook inzicht in hun correspondentie. De huurder kan documenten zoals een identiteitsbewijs of inkomensverklaring zelf uploaden. 

Meer inzicht voor woningzoekenden
Met de komst van MijnDomijn kunnen woningzoekenden precies zien op welke plek ze zijn geëindigd bij een woningloting. MijnDomijn is nu nog sneller bereikbaar voor woningzoekenden en huurders via de nieuwe mobiele versie.

Domijn blij met mobiele versie
Domijn is de eerste Twentse corporatie met deze digitale ontwikkeling. Lucas Fransen, manager Wonen bij Domijn: “Met MijnDomijn slaan we al een behoorlijke slag. We maken huurzaken gemakkelijker en inzichtelijker voor onze huurder. Komt de huurder er niet uit? Dan staat een van onze medewerkers altijd voor hem of haar klaar. Met de introductie van de mobiele versie hoeft de computer niet eerst te worden opgestart, maar kan de huurder snel inloggen. Op elk moment en op elke plek.”

 

afbeelding van Jack Scholtens

Door: Jack Scholtens

Jack Scholtens is werkzaam in verzorgingshuis Maartens-Stede in Losser en is bestuurslid van de Historische Kring Losser.